2 Stærke spillere at vælge imellem
Hos ITGuy har vi valgt at satse på 2 stærke spillere på markedet for telefoni. Det har vi, for at give vores kunder de bedste forudsætninger for at få den telefonløsning, som dækker deres behov på den bedst mulige måde.
Et tilpasset telefonsystem sikrer at kunder, kolleger og samarbejdspartnere kommer nemt og hurtigt igennem til den rigtige afdeling eller medarbejder. Man kan skræddersy systemet på mange måder, alt efter hvilke behov man har.
Med Flexfone har den enkelte medarbejder fint overblik over hvem betjener virksomhedens telefon køer. Hvem er ledig eller optaget? Arbejder en kollega hjemmefra? Kan man også se det, via integrationen til Microsoft Exchange / Office365.
Du kan logge af og på køer, og med ringeprofiler styre, hvordan din telefoni skal opføre sig, når du fx sidder i møde eller er på farten.
Med Flexfones Teams-integration kan medarbejderen bruge Teams som en softphone og benytte den som en telefon på lige fod med sin smartphone eller bordtelefon. Opsætningen af Teams er gjort simpelt hos Flexfone og I vælger selv hvor mange og hvem der skal have adgang til telefoni i Teams.
Flexfone er en dansk televirksomhed, som har valgt at gøre tingene lidt anderledes. Vi tror på, at erhvervstelefoni kan gøres enklere, mere brugervenligt og mere omkostningseffektivt. Vi tror på, at en teleløsning skal lette arbejdet i en virksomhed, så medarbejderne kan yde optimalt i en travl hverdag.
Med Flexfone får alle medarbejdere fuld til adgang til alle funktioner i virksomhedens telefonsystem enten via mobiltelefon, bordtelefon, MyFone eller Microsoft Teams.
Et nemt og sikkert valg til små og store virksomheder. Telefonløsningen bliver tilpasset så det passer til virksomheden både med omstilling, køer og velkomst speaks.
Alle medarbejdere får direkte adgang til bl.a. enkel omstilling, træk af kald samt søgning på interne og eksterne brugere. I får også et let tilgængeligt overblik over vigtige driftsinformationer: Hvor mange er i kø, hvor længe har de ventet, hvad er den længste ventetid i dag og samlet taletid for hver enkelt medarbejder.
Sammen med dashboardet kan softphonen, det samme som en traditionel bordtelefon. Det unikke er, at den kommunikerer direkte med telefonsystemet uden et apparat på bordet og giver enklere adgang til de hyppigst anvendte funktioner.
Med en app på mobilen, har du altid smarte funktioner lige ved hånden. Omstil kald, se status på dine kollegaer, meld dig ind og ud af køer og skift din profil direkte på mobilen.
Med Uni-tel får alle medarbejdere fuld til adgang til alle funktioner i virksomhedens telefonsystem enten via mobiltelefon, bordtelefon, softphone eller Microsoft Teams.